lørdag den 7. maj 2011

Svært

Det er godt nok noget af en udfordring for mig, at arbejde med stoffer i nedenstående farver. De "snakker" ikke ret meget til mig!


Nu er det tid til sammensyning, og så kommer kanterne... Ja, for efter jeg var på kursus hos Karen Ekmann, har jeg tænkt meget over det med kanter. KE sagde, at een kant er sløs, to er ok og med tre begynder det at ligen noget. Så, jeg tror jeg tager tre til denne quilt. Der skal blive til en bryllupsgave... til næste lørdag. Godt at være i så god tid Maria...

Jeg har sorteret en del blokke fra, da de simpelthen var for lyse. Tror jeg kender en, der godt kunne ønske sig en sommerløber i disse lyse farver...


Maria

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Fuldstændig enig med alle dem der synes det er en lækker serie, men undrede mig samtidig over hvad DU skulle med dem. Det ved jeg så nu :-)

Helene Juul sagde ...

Heller ikke lige min kop the (jeg har da heller ikke bestilt den hjem ;-), men indimellem er det da meget sjovt at blive udfordret lidt. Det ser nu nydeligt ud!

Hannekludekone sagde ...

Hvis nu dine stoffer "snakkede" til dig, så ville de fortælle dig, at der er 2 blokke, du har vendt forkert!
Men jeg kan nu godt lide farverne.