tirsdag den 17. maj 2011

Hvis nu lige...

... jeg havde tre timer mere i døgnet eller måske bare lidt flere tirsdage, så ville jeg bestemt begynde på et nyt prokejt idag! Sådan et lille et, hvor jeg kunne øve mig på back-basting applikation! Det kunne måske ligne dette her?!!! Er bare så lækkert og formen skal jeg jo også bruge i mit Kim McLean prokekt, så lidt øvelse må vel være på sin plads? Nå ikke idag- øv!



I stedet vil jeg være super fornuftig og kaste mig over nogle "square in a square" blokke til min egen Hope BOM. Jeg har allerede syet en hel del af dem til Helene, men er altså lige 22 stk bagud med mine egne. Tænker, at det er et genialt projekt, at have med til Julies ialt 10 timers lange danseopvisning (altså hun skal naturligvis ikke danse i 10 timer... men der er maaaaaaange hold og fællesdanse og...). Men stoffet skal lige ries om pappet først! Og inden det kan blive det, skal det skæres og alt pappet skal klippes... Eller det vil sige, jeg skære faktisk mine papdele ud. Først når jeg er kommet helt ind til selve blokken kommer saksen frem. Andre blokke, som ex. pinwheel og 9-patch klare jeg helt og holdent med min rulleskære.

Maria

5 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Spændende og fine ting der frister, og sikke fornuftig du er :o)
Tak for "skrog" fifene, du få tilbage melding når det er prøvet. Men jeg prøver også at være fornuftig.....og det er ikke skrog tid endnu :0)

Lene Ravn sagde ...

Utroligt aaalt det du når.

Berit sagde ...

Mine har jeg lige fået skåret. Og dans, det kender jeg også noget til. Har troligt siddet og kigget på afdansningbal hvert år fra 1990 til 2007 :) gaaab!! Og smiler:) god fornøjelse

Susanne sagde ...

hej Maria
Hvad danser Julie, min Marie Louise danser disco, HipHop og Jumpstyle. Vi skal dog ikke til dans i denne weekend, men skal til DM d. 5.6, så lige nu trænes der på livet løs.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Det er også en god måde at øve sig på. Jegf kikkede også på tæppet i går. Måske skulle jeg snart finde min rr frem, hvor jeg har en ide om, at der skal syes sådan en kant på ...tænke....
God fornøjelse med dine blokke.