tirsdag den 3. maj 2011

Ahhh...

Nu er jeg færdig med "puslespilsquilten" til Japan. Den har godt nok været "længe" undervejs, men jeg har nok også quiltet 30 timer på den. Lidt overdrevet til en donationsquilt måske, men også super sjovt og rigtig god træning for mig. Skulle quilten have levet sit liv her hos mig, så havde jeg quiltet videre, men det skal den jo ikke. Jeg har fået et helt fantastisk tilbud fra Gitte, - hun har nemlig tilbudt at tage sig af trådender og lukkekant (8m!)! Jeg takkede straks JA!!! Men det betyder også, at jeg ikke kan tage et billede af den færdige quilt nu. Derfor bare et par småbidder.

Denne blok kiggede jeg på rigtig længe, den sagde mig ikke rigtig noget... men efter jeg fik den quiltet, syntes jeg den blev rigtig god!

En våd (har været ved at fjerne lidt vandopløselig tush cirkler) soksikke...


Og lidt våde egeblade.


Næste projekt skal intet have med Japan at gøre... trænger lige til lidt andet, inden jeg tager de sidste 2-3 tæpper!

Maria

4 kommentarer:

Helene Juul sagde ...

Jeg glæder mig sådan til at se det! Vi ses i aften. Knus

Pia sagde ...

Jeg kan lide det jeg har set indtil videre :-)

Marianne sagde ...

troede ikke du kunne blive træt af at quilte :) ....super smukt er det du viser frem
kh♥

Gitte Møldrup sagde ...

Det du viser ser spændende ud. 30 timers quiltning lugter af mange trådender....det bliver dejligt med noget andet. Jeg er kørt lidt død i applikation og franske knuder...selvom jeg er begyndt at kigge efter et Kim Mclean mønster jeg kan falde for.
Håber vi ses fredag