mandag den 2. maj 2011

1-2-mange!

Efter en uge med monster meget quiltning, trængte jeg her i week-enden til at lave noget andet. Da jeg har et lille hængeparti med nogle giveaway-gaver, var det jo oplagt (og fornuftigt!!!) at sy dem. Så nu er det gjort!


For en rum tid siden lovede jeg Julie, at jeg ville sy en i lilla/hvid til hende, så den tog jeg lige med i farten.


Jeg har det lidt spøgst med dette mønster... Jeg er vild med vinduet, men selve det sytekniske syntes jeg er noget bøvl og slut-resultatet ikke helt tilfredsstillende. Men i aftes kom jeg i tanke om, at jeg på et tidspnkt syede en "Boks med vindue" og jeg tror, jeg vil forsøge at konvertere den teknik til en pung, der minder lidt om den overnstående. Så kan den quiltes pænt og jeg kan undgå "rå"/overlockede kanter. Dem er jeg nemlig ikke særlig vild med!

Maria

Runder et posthus i løbet af ugen...

2 kommentarer:

grymerspalet sagde ...

Jeg glæder mig rigtig meget, Maria.
Knus Kirsten.

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op du har været rigtig flittig i weekenden.