torsdag den 5. maj 2011

Jeg anede ikke...

... at jeg har "noget" med sko!
Idag har jeg været på skoudflugt sammen med min mor... og jeg skulle blot have et par meget åbne sandaler med hælkappe - mine fødder er ved at gå til af varme i sko.

Det planlagte indkøb er de lyse "bedstemorsandaler" - grimme, men ahhhhh! Resten "faldt" ligesom bare ned i min "indsamlingspose". Støvlerne har den mest fantastiske mørkelilla farve, men det ses ikke på billedet. Nu skulle jeg have nok til de næste par år!

Maria


7 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Ja, sko kan man ikke få for mange af, det er jo dejligt at have nogen at skifte med.

Susanne sagde ...

Jeg er glad for at du skriver, at du har nok til de næste år, for forhåbentlig er det ikke så koldt i Århus, at du skal bruge støvlerne nu, ha ha. Men det er vist noget, alle piger store som små ikke kan få nok af, her i huset er der i hvert fald 3 stk der går bananas når vi er i USA og kommer ind i en skoforretning, at hende på 17 så ikke kan få dem høje nok er sikkert bare en overgang, håber den mere fornuftige mor

Jette sagde ...

Lækre sko du har købt. Er du nu sikker på der er nok til de næste par år. Du kunne jo blive fristet en anden gang. Og du ville nok være en meget speciel pige hvis du ikke havde noget med sko, det er der vist ikke mange piger der ikke har.

Anette J sagde ...

Citat:
Nu skulle jeg have nok til de næste par år!
Citat slut.

Nej Maria - man får da aldrig sko nok ;-)

Anette

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Jeg synes da også at huske noget om et skokøb tidligere på året, Maria ;-). Eller husker jeg galt? Var det mon sidste år? Men lækre ser de ud. Gode at gå i.
Knus
Anne-Mette

Helene Juul sagde ...

Det ser lækkert ud!
Har du mon andre skjulte laster?;-)
Knus fra et noget usædvanligt kvindemenneske der ikke har "noget" med sko

Gitte Møldrup sagde ...

Jeg husker som Anne-Mette et tidligere indlæg om sko køb....men hva´ så har du jo bare til de næste TO år...eller bare til der igen er et godt tilbud
Knus