mandag den 30. maj 2011

Pause Poul!

Lige om lidt skal jeg have en dejlig lang og velfortjent pause... fra min quilt. Havde planlagt, at den skulle afholdes i solen, men nu er det forsvundet bag et lag skyer. Frækt syntes jeg!


Heldigvis har jeg lidt ny lekture at fordybe mig i og jeg glæder mig rigtig meget! De to bøger Sarah Fielke og Kathy Doughty har skrevet sammen er jeg vild med, så nu er det spændende at se, hvad Sarah har fundet på selv. Selv om det er flere timer siden bogen kom ud af pakken, har jeg end ikke kigget på bagsiden af den endnu! Men om "lige lidt blå og så lige lidt lilla quiltekruseduller", tilberedning af frokost og dumpen ned i sofa er det tid!

Maria

2 kommentarer:

Berit sagde ...

Det ser godt nok flot ud. Spændende hvad du siger til bogen, jeg bestilte den i fredags, så jeg venter spændt endnu.

Birgits Puslerier sagde ...

Efterhånden har man brugt alle positive ord der kan siges om dine patchwork arbejder - men jeg tror jeg lige har fundet et nyt - du er et 'farvegeni' :o) Det er helt utroligt flot