tirsdag den 31. maj 2011

Jeg er forelsket!

Nu er min Harmoni færdig - i hvert fald færdig nok til at komme med på udstilling på Quiltefestival i Aulby på torsdag og fredag. Det bliver så sjovt at se flere "ens" tæpper hænge ved siden af hinanden!

Jeg har quiltet, quiltet, quiltet og "lukkekantet" de sidste dage og nu er det slut. Senere idag skal jeg "et smut" omkring fyn for at aflevere den... Resten af quiltningen - nemlig doodeling eller lignende i tekst- og applikationsblokkene må komme senere - selv jeg har kun 24 timer i døgnet.

Maria

8 kommentarer:

Marianne sagde ...

jeg ville også være forelsket hvis jeg var ejer :)
-ærgeligt man ikke skal til Aulby i år :(..... ville ellers gerne se både din og de andres :)
knus♥

Gitte Møldrup sagde ...

Man kan da også kun blive glad og vel tilpas af de dejlige farver.
Jeg skal desværre ikke til Aulby i år, da jeg skal på kærste tur med manden min og hans MC til sverige...hvem ved måske jeg er som ny forelsket igen på søndag, det ku´ da være fedt

Annelise Pedersen sagde ...

Glæder mig til at se tæppet i Aulby! Det ser rigtig spændende ud!

Over40 sagde ...

Hvor er den flot. Kan godt forstå at du er vild med den.

Bedstes Patchwork sagde ...

Det ser skønt ud dit tæppe, men jeg kommer desværre heller ikke til Aulby i weekenden, men jeg håber du lægger nogle foto ind så jeg kan kigge med her.

Anonym sagde ...

Det er visst heller du som har mye å lære meg.
Beklager mine små råd. Visste ikke at du var så kyndig.
Ble litt flau nå.
Det er første gangen jeg er innom bloggen din.
Så nydelige ting du lager i strålende farger.
Vakkert!

Sue sagde ...

Wishing I could read your blog in English! So many great tips.

Tina sagde ...

Hej Maria

Har set dit tæppe i Auleby idag,
og det er rigtigt flot!

hilsen

Tina