torsdag den 19. maj 2011

Margrethe!!!!!


Jeg har en svaghed for Margrethe skåle på 350 ml. De er gode til at putte aftensmadens salatsager i (vores børn har endnu ikke nået "blandet-salat-stadiet") og super nemme at sætte låg på og så stable i køleskabet. Men bedst er farverne!!! Pt har jeg disse 6 - den gule indkøbt i sidste uge. Det er da et skønt farvestrålende syn - lige til at blive glad i låget af! Og nu har jeg lige opdaget, at der er kommet nye farver... rubin (yum yum), lavendel, violet og brun (hm). Der findes også lyseblå, lyserød, sort og hvid. Stod det til mig, have jeg en af alle "farverne", men så bliver det nok lidt svært at smugle dem ind i køkkenskabet uden at manden min opdager det.

Maria 

PS: Jeg har også skåle i andre størrelser, men da "kun" i limegrøn eller lilla.

Nå ja, Julies kommentar var: "Farverne er flotte mor, men har du set stjernen - den er super flot! Den skal du sørge for kommer med på billedet!"

3 kommentarer:

Mona Nørhave sagde ...

Hm tror din datter er "miljøskadet" ;-), men hun har ret ,den er da flot ;-))
Go weekend

Lis sagde ...

Hej

Jeg blev lige linket til din blog fra Pachwork-blomsten og har meldt mig som fast læser, så jeg kan lærer af dig. Jeg drømmer om at lave dine fine tasker til mit syværelse.

Kh. Lis

Hannekludekone sagde ...

Julie bliver da quilter!
Det er flotte farver - også lige min smag!