fredag den 22. oktober 2010

Tra, tra, tra, tra, tra, traaaaaaa!!!

Velkommen indenfor! Må jeg byde på en rundtur i mit ryddelige og rene lappert?
Sybord og kommode med strygeplade.

Hyggehjørne med pynt og godt lys om aftenen.

Til venstre: Balistof, kasse med striber/prikker, moda i metermål.
Midtfor: arbjdsplads.
Til højre: diverse mellemfoer, ikke patchworkstoffer, tommer dåser, fleese til bagside....

Skabe med alt Kaffe Fasset stof, alle stofstykker på mere end ½ m, diverse grej, UFO'er...

Kig ned i skuffedarier med stoffer, der er mellem ½ m og 10 x 10 cm i størrelsen.
Nu skal der "bare" syes dækkener til skufferne, så stoffet hverken får lys eller støv. Kommer tid... eller ej?

Nu kan jeg komme til at sy... måske senere idag?!

Maria

PS: Tjek lige denne nye blog Helene Juul Design ud.

9 kommentarer:

Anna sagde ...

Vilket underbart rum! *gillar*

Birte sagde ...

Jeg vil gerne støtte din tilfredshed og ønske tillykke med det ryddelige værelse. Kan høre du har tænkt meget over dit helt eget system og det er meget tilfreds-stillende sådan at have styr på det hele.
God arbejdslyst med det sjove nu.

Hilsen Birte

Helene sagde ...

Det ser virkelig skønt ud Maria! Drømmer om engang at få eget lapperi ... indtil videre har familie (og jeg) måtte leve med at jeg roder i hele huset ;-)

Marie sagde ...

Oj - det er spændende med et kig ind i alle dine skabe og på dine hylder - SM (betyder: Smiler misundeligt ;-)

Hanne sagde ...

Jaaamen hvor er det blevet flot.

Marianne sagde ...

hold da op det ser godt ud ...
du er da vist på stoffer :)
kh og held og lykke med de nye systemer :)

Kari sagde ...

Hvor ser det godt ud. Selv om jeg ikke ejer en trediedel af hvad du gør, så kunne jeg godt tænke mig samme orden.

Jette sagde ...

Dejligt lapperi og sikken en orden. Skønt at se andres mængder af stof det er åbenbart ikke kun mig der samler til bunke ;o)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

din hule ser rigtig dejligt ud, Maria.
Knus