søndag den 24. oktober 2010

Strikket taske med strikketøj!

Da jeg i går var forbi Butik Himmelblå, solgte Linda ud af sinde modeller. Og denne taske til 50 kr. måtte bare med mig hjem!!! Nu er lidt af gårsdagens garnindkøb puttet i: dejlig-syntetisk-gråt-med-sølvstænk-garn til benvarmere til Julie! Det er jo nemt, bare rundt og rundt - en ret og en vrang. Det kan ikke komme til at tage lang tid, men nu skal de også bruges på fredag, så det er jo godt.

Jeg er faktisk blevet færdig med min mors julegavesjal (!!!) og er straks begyndt på et halstørklæde til mig selv. Dette garn "måtte" jeg købe for nogle måneder siden og i nøglet ser det bestemt uimodståeligt ud. Men, jeg ved nu ikke rigtig, hvad jeg mener om det strikkede? Måske det bliver pænere med de næste 3 nøgler?


Eller når det kommer på min grå vinterjakke? Eller måske slet ikke???

Maria

PS: Manden min var i øvrigt ved at omkomme af grin, da jeg i aftes tilkaldte ham, så han kunne hænge en basisplaid (de der fra Jysk) op over lågerne på nogle af mine skabe. Jeg har nemlig ikke fået rydedet op på min designvæk, som på en eller anden måde er blevet til opslagstavle. Nu skulle jeg så bruge en designvæg og vupti... Så fik jeg mig en "ny"! Det skal nu ikke vare mange timer, før den er pillet ned igen, for projektet skal være færdigt imorgen - quiltet og det hele!


2 kommentarer:

Lone's Andet Univers sagde ...

Hej maria
Det er noget lækkert garn - det er jo lige det samme som jeg lavede hjemmefiltede futter af sidste år - Og jeg mener helt bestemt at det vil klæde din jække og dig i den kolde tid der kommer..... ;o)♥ Troede ellers du var til stærke farver, og det er det her jo må man sige.
Jeg syns det bliver flot det tørklæde du laver af det.

mange hilsner Lone

Kari sagde ...

Det var da en lækker lille taske du fik dig. Den passer lige til strikketøjet.
Jeg er sikker på at dit halstørklæde passer godt til din jakke. Fortsæt du bare.