onsdag den 6. oktober 2010

Færdig!

I aftes blev løberen færdig og jeg er ret godt tilfreds. Det er godt nok ikke i "mine" farver, men nu er det jo heller ikke til mig. Gad vide hvordan den ville se ud i Kaffe Fasset stof???

Jeg har quiltet på både maskine (fri hånd og knaphulssting) og krummelurer i hånden med Valdani Perlebomuld. 


Jeg er jo straks i gang med et nyt projekt. Familien skal til "Svigerfamiliedag" i week-enden og jeg skal have lavet en lidt sjov gave. Her er starten - et forklæde - men det mangler lige lidt "pynt". Jeg tænkte, at jeg nok kunne finde et mønster på nettet og det var altså en underdrivelse... Så hvis du skulle have lyst til at sy forklæder, så er der links til 50 forskellige her


Stoffet er fra "Stof og stil" og er sådan noget garnfarvet lidt kraftigt noget.
Maria

7 kommentarer:

Sølvis blog sagde ...

Løperen din ble flott. Kjempekoselige høstfarver

Kari sagde ...

Den er bare så flot. Jeg er vild med de store frugter/grøntsager.

Birgits Puslerier sagde ...

Hvor er den utrolig flot og meget flot syet :o)

Karinas Blog sagde ...

Garnfarvet........??????????

Marianne sagde ...

hej Maria

føler mig helt skyldig :( - havde ikke liige læst at den var til et krondiamantbrudepar .... løberen er super superflot - men ville med garanti være endnu flottere i kaffe fassett stoffer :) eller i kan vi kalde dem forårs/frske/glade farver :)

sjoko sagde ...

Din løber er utrolig lækker. Den har absolut de samme farger som er på træerne udenfor min dør - rigtig dejlig efterår :O)

Anonym sagde ...

Den er meget smuk din løber og utrolig flot quiltet,jeg er ikke så god til at quilte,det kan ses på den engleløber jeg lige er blevet færdig med.