lørdag den 2. oktober 2010

Efterårshygge!

Idag har manden min og ungerne tømt deres sparegrise og været på rov i en  legetøjsforretning.
Manden og Jakob købte lego... og bygger stadig...


Julie måtte nødvendigvis have et Littlest Petshop Dyrehospital, men startede ud med at bygge sammen med drengene.


Det er så hyggeligt når spisebordet er dækket med små dipidutter og dimser, jeg ikke har den fjerneste idé om, hvad skal bruges til.

Det er nu ikke fordi jeg får syet ret meget i disse dage. Jeg burde applikere denne løber, da min svigermor skal bruge den som gave i næste week-end, men det kniber altså med at komme til maskinen...


Hellere ville jeg sy noget vildt fedt af disse strimler... men det får jeg bare heller ikke gjort...


Lidt strikkeri bliver det til. Dette sjal fik min mor i julegave sidste år, og nu vil jeg gerne have det lavet færdigt. Så var problemet bare, at efter at det havde ligget brak i ½ år, kunne jeg ikke huske mønsteret... Så efter at have strikket frem og så "tilbage" gik det op for mig, at jeg lavede hullerne/mellemrummeme 1 maske for små hver. Nu går det så ret så meget bedre og jeg kan  strikke stort set uden at tænke!


Men imorgen søndag skal jeg til maskinen. Satser på en god lydbog, at familien leger på livet løs og at jeg så kan sy nogle gode timer...

Maria

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ser rigtig hyggeligt med ud med de forskellige ting I har igang.
God weekend.

Venlig hilsen
Lone