fredag den 29. oktober 2010

Hop hop hop hop hop....

Ja, det er altså ikke fordi, jeg er igang med en vild omgang motion - nej det er overspringshandlinger i den helt store stil!

Hele denne uge har der stået "Design Udfordring 2010" på programmet og indtil nu er det lykkedes mig at hoppe over. Det er de underligste projekter der sniger sig ind foran i køen... Lidt strikning...

... benvarmere til Julie med hæklet blomst
(det er til ære for fotografen - altså mig - at hun står så skævt med benet)
Ordne Jule Mysterie BOW indlæg til næste uge - altså ikke det der skal på idag, som naturligvis også er klart!

I aftes tror jeg nok, at jeg slog alle opfindsomme rekorder, da jeg skar stof i stive 3½ timer. Det var der ikke meget hop over imens, men jeg skulle jo have syet Design... Nu hvor mit skærebord er tomt (stort set), så kan jeg stå to forskellige steder, når jeg skærer - og se fjernsyn på computeren samtidig. Så er torsdag altså en god skæredag...
Jeg syntes ikke det var hårdt for armen, måske fordi jeg skiftede stilling ret tit, men mine fødder/ben. Men, så er det jo godt, at der stadig er legetøj i huset...

Skumlegemåtter er bare sagen at stå på!!!

Men NU er der ingen vej uden om. Det er ikke fordi opgaven er svær, men det er stoffet der driller. Måske jeg lige skal åbne mine bali og KF skabe og blive lidt inspireret? Og så er det lidt hyggeligt at vide, at Pia også syr på disse blokke idag.

Maria

1 kommentar:

Pia sagde ...

Jeg er i gang, men er i "change of plans" mode lige nu.
Det kører IKKE med de stoffer, men jeg skal nok få produceret et eller andet til imorgen :-)