fredag den 15. oktober 2010

Posekaffe og lækkerier!

Jeg var simpelthen nød til at sy noget af det skønne stribede Kaffe Fasset stof, jeg fornyligt købte i Butik Himmelblå. Det blev en lille pose - der er bare plads til lidt sytøj og måske ½ l cola. Nu går jeg bare og venter på, at Lene/Patchwork Værkstedet i Taulov får fleese hjem i samme stof - sikke et vintersæt jeg skal have i år.


Og så til lækkerierne!!!!


Et lille e-bay køb fra sidste uge... må bare ae det i lidt tid. Og så skal det blive til.....

Nu står efterårsferien for døren og det betyder, at rigtig mange af mine dejlige patchworkveninder skal ud på en længere rejse. Jeg håber, I får en rigtig fantastisk tur!!!! Selvfølgelig gør I det - så mange dejlige "damer" sammen! Glæder mig til at høre om alle Jeres oplevelser og (måske lidt) indkøb?!

Og skulle I komme forbi en pakke som denne... Ja, I kender mig jo, så køb den endelig med hjem for mig!
Tonga Batik Treats 2-1/2'' Strip Hard Candy
(Må indrømme, at jeg har snuppet dette billede fra en webshop - ups.)

Maria

7 kommentarer:

Anna sagde ...

Oj oj, nu dreglar jag i tangentbordet. Vilka färger!

Sissel`s syglede sagde ...

Nydelige farger på denne søte veska.
Ha en finfin helg.
Klemz fra Sissel.

Berit sagde ...

Tak skal du have Maria, jeg vil gerne tænke på dig, hvis jeg møder noget spændende. Kan være der er lidt bagtanke, med hensyn til det tekniske program jeg stadig venter på:)

Bedstes Patchwork sagde ...

Sikke en skøn pose-kaffe du har lavet og også et lækkert indkøb på e-bay.
Du vil helt sikkert være ekstra meget i mine tanker i USA, se på min blog hvorfor ;-)

Sølvis blog sagde ...

Kjempeflott kaffe-pose - og nydelige stoffer du har kjøpt deg

Kari sagde ...

Sikke nogle farver. Det er bare så flot.

Anonym sagde ...

Hej Maria

Den stofpakke du har vist billede af og måske efterspørger, tror jeg at jeg så hos " En Bente ting" på Lolland-Falster i onsdags.

Hilsen Gitte