lørdag den 5. marts 2011

Test-tøser!

I dag har jeg haft to herligs syveninder (Lene og Anja - non-blogger) til at testsy et nyt taskemønster for mig. Og de var rigtig dygtige! Tasken minder meget om "Pretty in Pink", men den er så stor, at vi sypiger også kan have plads til sytøj mm. i den - og det er jo nærmest en nødvendighed!

Her er dagens produktion - så langt som vi var kommet, da jeg kørte hjem for ½ time siden.

Ikke overraskende er min den pink! Jeg er sikker på, at Lene blogger de to andre tasker, når de er helt færdige.

Maria

10 kommentarer:

Marianne sagde ...

hej maria

super skønne tasker i større x-large... med plads :)....
-var slet ikke i tvivl om hvilken der var din :)

kh♥

Skjold sagde ...

super flotte tasker, som I har fået syet.

grymerspalet sagde ...

Hej Maria. Rigtig god model i skønne farver.Jeg vil nu til at tegne en påskehare, som jeg har set på en norsk side. Nu må jeg se, hvad jeg får ud af den. Lørdagshilsen fra Kirsten

Lenesquilt sagde ...

Og nu kan taskerne ses på min blog.

Helene Juul sagde ...

Wow, hvor er de blevet flotte alle 3. Glæder mig til at se "Happy"-udgaven live :-)

laila sagde ...

De ser rigtig godt ud alle tre. Og meget rummelige.

Else Marie sagde ...

Hvad har du brugt til mellemfoer, de ser så fine og faste ud.
Lækre farver I har brugt.

Kari sagde ...

Dygtig lærer, dygtige elever og flotte farver.

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvor er de bare blevet flotte jeres tasker, skøn sylørdag i må have haft med skønne stoffer og farver.

Ullis sagde ...

Jätteflotta väskor! Kramar Ullis