søndag den 20. marts 2011

Maraton på Helnæs!

Ja, den der egnsspecialitet er Fynsk - og det var (endnu engang) Karinas morgenmad jeg havde fotograferet - på Fyn! Jeg var så heldig, at jeg var inviteret til at deltage i Symaraton på Helnæs sammen med quiltere fra Assens. Der var ikke noget fælles tema, men bare "sy, sy, sy og sy"! Skønt!!! Her kommer billeder af en del af projekterne.
Sidst ses en blomst på min Harmoni. Over middag lørdag kunne jeg ikke tænke ret godt længere (efter 4 timers søvn på en ½ luftfyldt luftmadras sammen med Karina), og så kom dette op af tasken. Resten af week-endens projekter kommer senere.

En deltager var til gulvtæppehækling - er det ikke bare fedt!!!

Maria

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

hej Maria
tænkte nok det var Karina's skønne selskab :) skønne sager der har været gang i håber i har hygget jer, selvom det var med lidt og dårlig søvn
kh♥

Helene Juul sagde ...

Den der egensspecialitet kender jeg så udemærket. Mine forældre er fra Fyn's land og min far yndede at afslutte søndags-morgen-måltidet enten med en brunsviger på toppen af rundstykket eller en "overskåren" med creme. Ædv!
Godt du har hygget dig og er hjemme igen. Nu trængerdu nok til at hvile ud. Knus

Kari sagde ...

Det ser spændende ud. I må sørme have haft travlt. Jeg kan godt forstå at du ikke har sovet ret meget.

Bedstes Patchwork sagde ...

Sikke flittige i har været og hygget jer imens har i sikkert også.