tirsdag den 29. marts 2011

Pist væk?!

Nu er jeg jo ikke ligefrem kendt for at være et ordensmenneske, så derfor burde det ikke undre, at noget en sjælden gang imellem gemmer sig lidt for mig. Men i søndags forsvandt min Valdanitråd helt og fudlstændig!!! Og den er stadig væk... og jeg havde sådan set lige planer med den, så det var noget møg. Heldigvis skulle jeg ud til Helene Juul i aftes og så fik jeg fat på en ny tråd, så nu kan jeg komme lidt videre med mit TTS projekt. Det er længe siden jeg sidst har lavet stitchery - alt for længe siden -  og det er bare så skønt at gøre det igen. Hvad mon jeg skal stitche næste gang?

2 kommentarer:

Lenesquilt sagde ...

Ja ja hvis man kunne nøjes med en ting der var væk.

Bedstes Patchwork sagde ...

Godt der var en løsning for at du kunne få en ny rulle ;o)