torsdag den 3. marts 2011

Blemås!

I dag løber årets første fastelavnsarrangement af stablen og Julie har valgt være udklædt som... Baby! Så jeg har syet sløjfe, hagesmæk og ble med velcro i str. 10½ år. Lidt underligt faktisk. Men hvilken underskæn baby!

Alle deltagende familier skal medbringe en "familieret" til det fælles tag-selv-bord. Tænke, tænke, tænke... og det blev til gulerodsboller - det kan ungerne lide. Og det har idag givet mig alletiders grin!
For det var manden min der skulle rive gulerødder... men af uransagelige årsager blev det først til gulerodsskiver... og derefter til pulveriseret gulerodsfnuller... Nå, men det smagte lige godt af den grund!

Maria

Og så kom  jeg til at tænke på, at min far, til min førselsdag for ikke så længe siden, kom med den yderst fine "analyse" (læs: havde læst et eller andet sted!):
Mænd raser, når de laver en fejl - 
 Kvinder griner af sig selv (og alle andre), når de laver fejl!





3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det fint det fastelavns tøj du har syet.God fornøjelse.

Skjold sagde ...

Det ser rigtig sødt ud.
Du må tage et billede af hende i
tøjet, så vi kan se det på.

Kari sagde ...

Jeg er helt sikker på at Julie så rigtig sød ud. Har hun noget imod at komme på bloggen ?