fredag den 25. marts 2011

Op med dem!

Av, hvor har jeg bare ømme fødder!!! Jeg har været hos Helene Juul Design - hvor der er fantastisk 5 års fødselsdags udsalg - og hjælpe med at skære stof nogle timer her i eftermiddag. Efter at have stået på stort set den samme plet i 3 timer og svunget rullekniven, trænger mine fødder til at komme op!
Lidt lækkerier kom der også med mig hjem! Det er jo nærmest umuligt ikke at benytten sig af det, når der er 50% på alle metervarer og endda også yderligere 50% på udsalgsstoffer.

Og ikke nok med det... I en næsten-nabo-butik  fandt jeg dette skønne farveglade tørklæde! Den deljig forårsgave til mig selv.

Maria


4 kommentarer:

Berit sagde ...

Der blev også lige lidt til dit lager. Det var dejligt hvis man bare kunne tage en ½ mtr af hver:)

Bedstes Patchwork sagde ...

Skønne stoffer du har købt og et lækkert tørklæde også, i flotte farver, ja der er nok en som har glædet sig til at få benene opad kan jeg forestille mig. Knus

Kari sagde ...

Lækkert tørklæde, lige din farver. Det må du sidde og nyde med benene oppe i sofaen. Jeg kan godt forstå at du også måtte have lidt med hjem. Jeg var også lige forbi lørdag formiddag.

laila sagde ...

Det er som om, der altid lige kan blive plads til lidt nyt, ikk.