tirsdag den 15. marts 2011

Med livrem og seler

For 4½ år siden købte vi en stor og god Bosch  vaskemaskine - sådan specielt beregnet til familier med småbørn - og en 5 års fulddækkende forsikring på maskinen. Normalt køber jeg ikke den slags ekstra forsikringer, men denne gang gjorde jeg. Både manden min og min far mente godt nok, at det var noget pjat, men da var "skaden" jo sket - og godt for det!!! Vi har nemlig fået maskinen repareret 2 gange og da den nu var gal igen valgte forsikringsselskabet at give os en hel ny og super duper maskine; A-30%, 8 kg, 1600 omdr, 44% restfugtighed! Og jeg, ja jeg har naturligvis købt en ny forsikring!
Hallo-å-å-å-å-å-å!

Maria

2 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Det var fornuftigt gjort, og mændende i familien er nok også helt godt tilpas med at du var så fornuftig dengang trods deres kommentarer.

Berit sagde ...

Det er ellers sjældent det er en god forretning, men godt gået.