tirsdag den 15. marts 2011

Færdig!

Nu er min nye "tool-boks" færdig og jeg er vild med den - forår med hanke!

Jeg har lavet den med skulderhanke og undladt at lade hankene fortsætte ned under bunder på tasken, da det delte de gode store lommer.

Den er dejlig stor, der kan være en 30 x 40 cm skæreplade i den og der er mange gode lommer til alle de der dippi-dutter, der nu engang skal med. Bunden mangler en plade til afstivning, men da Ikea ikke laver smørrebræt i den størrelse, må jeg hitte på noget andet!


De lidt for korte lange lommer foldes og syes med biser, så de virkelig kan rumme noget. Super smart!

Lynlåsen er eftermonteret - jeg arbejder lige på en tutorial, så jeg kan vise, hvordan det kan gøres rigtig nemt!

Maria

13 kommentarer:

Birgits Puslerier sagde ...

Du er altså bare perfekt til det med farver, den er da helt utrolig sød og meget anvendelig :o)

Berit sagde ...

Wauuuw!! den er flot.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Puuhaaa, den er altså bare for ulækker ....lækker din nye taske ;-)). Forrygende fine farver.
Knus
Anne-Mette

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op en lækker taske i super søde stoffer du har fået lavet, den er bare flot.

Anonym sagde ...

Rigtig dejlige forårsfarver og utrolig flot inden i du syr meget akkurat,flot.

Hanne sagde ...

Lækker taske og så er jeg vild med stoffet/farverne.

grymerspalet sagde ...

Rigtige forårsfarver - og en super flot taske - du er en knag til det, Maria.

Rosanna sagde ...

Ai!, hvor er den flot!
Jeg er ved at sy strikketasken, efter samme bog, og jeg syn's skisme, at det er svært! Jeg bruger ihvertfald en hel del tid på at regne, spekulere og kalkulere.... Og, ikke mindst, på at sprætte op, øv!

Jeg håber, at det færdige resultat bliver bare næsten lige så flot som dit

Anonym sagde ...

Den ser bare lækker ud Maria. Glæder mig til at se den live. Knus

Marlene sagde ...

Øj den er flot og praktisk, den er jeg da lidt misundelig på.

Solveig Bloch sagde ...

For en praktisk veske!Og så spreke farger da! Kan jo putte "halve" syrommet i den, og det er jo viktig å få med seg det en trenger..;o))

laila sagde ...

Det ser da kanon godt ud, flotte farver. Puha, jeg kender godt det med at skulle regne ud og så er det alligevel ikke så nemt. Men rigtig fin taske.

Kari sagde ...

Det er snart ikke til at finde på flere rosende bemærkninger. De tasker, I syr, er bare så flotte.