mandag den 14. marts 2011

For korte lange lommer!

Tænk, at det kan være så svært at regne ud hvor mange 2½" kvadrater der skal til, for at sy to lommestykker på hhv. 60 cm og 65 cm. Nej, tror bare jeg lige talte forkert... og derfor fik lidt for korte indsatslommer.


De ternede stykker er indsatslommerne. Og selv om de tydeligvis er længere end de pink lommer, som de ligger ovenpå, så er de altså 10 cm for korte begge to. Det er nu ikke noget jeg har gjort et stort nummer ud af... bare lavet lommerne det mindre!

Maria

Tasken er færdig og det lykkedes mig stort set at følge det rigtig gode mønster... altså bortset fra hankene, og at jeg lige måtte eftermontere en lynlås. Tidligere idag sagde jeg til Julie, at det var et rigtig godt mønster, hvortil hun svarede:"Er det så derfor du har lavet det om?!!!"

Billeder følger i dagslys.

2 kommentarer:

Kari sagde ...

De har nu nogle dejlige kommentarer, de unger. Glæder mig til billederne i morgen.

Gitte Møldrup sagde ...

Du har vel ikke lavet om, men tilføjet et par vigtige detaljer så mønstret er blevet endnu bedre :o)
Har også lånt bogen på bilioteket....og drømmer om at sy den taske