onsdag den 30. marts 2011

HOPE forude!

Som jeg for lang tid siden har nævnt, er jeg med i Helen Juuls Hope BOM 2011. Alle stofferne (eller i hvert fald næsten alle) kommer fra Modas kollektion Hope og er reproduktionsstoffer. Det er jo i sit selv lidt underligt, når jeg nu er med på vognen, men nogle gange skal man jo udfordre sig selv. Og det har jeg så gjort og det i aller højeste grad. For ud over at sy min egen BOM, skal jeg også hjælpe Helene ved at sy sådan ca. ½ af blokkene til hendes tæppe... og der kan godt give bare en smugle "over-Hope-syndrom". Men efter at have holdt en pause fra arbejdet, har jeg nu besluttet, at det er på tide at jeg kommer videre med mine egne stjerner. Så det er hvad der må syes på til diverse krimier og ulødige serier i TV (har vi - mig og mig - aftalt).


Her er de første 4 stk og jeg har 1½ mere i sykruven. Faktisk ville jeg også meget gerne vise midterblokken - det skal blive en medaljonquilt - men den kan jeg... nå ja, altså ikke lige finde. Til gengæld er det ½ nøgle Valdani fra forleden dukket op, nu hvor jeg har købt mig et nyt, så der er balance i tingene!

Maria

1 kommentar:

Kari sagde ...

Hvis du kan finde det lille ½ nøgle "ri-tråd", så må du bestemt også kunne finde midterblokken til bommen.