mandag den 28. juni 2010

Kitkurv og en udfordring


Her er min sommer kitkurv! Der ligger nogle UFO'er som "Shabby Rose" og "A Tisket A Tasket", men også nogle nye lækkerier. Alt er pakket med nål, tråd, saks i hver pose. Stitchery rammer har jeg to af, så de må puttes i efterhånden. Det er en dejlig blanding af stitchery og needleturn applikation og så tror jeg også, der skal lidt syning over pap i. Altså frit valg på alle hylder. Heldigvis kan der fyldes meget mere i efterhånden som idéerne kommer op til overfalden og det samtidig synker i kurven (altså det skulle det jo gerne).Skønt!


Stoffet her er fra min sommerudfordring i Århus Quilterne. De der havde lyst til at deltage, kar hver fået udleveret et stykke stof som dette og skal sy noget af det inden vi ses igen i september.

Reglerne er nemme:
Der skal skæres/klippes i stoffet og bruges mindst to lapper.
Det må ikke bruges til bagside.
Der må sættes alt det stof til man lyster.
Det skal være hemmeligt (ikke noget med at blogge piger!) indtil afsløringen i september.

Sidste år fik blev det til mange flotte og meget forskellige småprojekter, så jeg glæder mig allerede til at se årets høst!

Maria

3 kommentarer:

Lone's Andet Univers sagde ...

Hej Maria - Sikke noget flot stof... ;o)
Det fik jeg osse fat i noget af da jeg var på fødselsdags tur op til Købmandsgården i Fjerritslev... Han har nemlig mange lækre prøver til salg og jeg fik 2 med hem med hver sin g´g´bundfarve.... Der kan nemlig sagtens blive til meget ud af de salgs prøver der......
Så held og lykke med at finde på noget med de flotte sommerfugle der... ;o)

HEKSEN sagde ...

Flot sommerfugle stof.
Har set din badeværelses-papegøje-himstregims-måtte. Hvad har du i/bagpå den? Kan den tåle at blive efter-badet-våd?
Dorthe

Anonym sagde ...

Jeg havde ellers forhånds tilmeldt mig men kunne ikke komme den aften i ÅQ.

Dejligt med lidt forskellige projekter at tage af..

Mange hilsner

Lone