mandag den 14. juni 2010

Ny sommertaske!

Nu har jeg leget mig til en ny sommertaske og jeg er vild med den!

Jeg har været rigtig heldig med at klippe, så derfor passer sidesømmene næsten perfekt sammen.
Snore til karabinhager, dejlig stor lomme og en mindre matchende kile i bunden der... Her skal ikke siges noget om sømrum. Men som altid når jeg kaster mig ud i taskesyningen, laver jeg mønsteret undervejs og det betyder også, at det indimellem skal kreative løsninger til. Noget jeg selv sagt er blevet ret så god til med tiden. Imorgen skal tasken ud at luftes for første gang og vi glæder os.

Maria

Nu sidder jeg så igen tilbage med de mindre spralske strimler fra min Honey Bun, men jeg har planer med det.

16 kommentarer:

Hanne sagde ...

Hvor er den fin..... og sommerlig.

Anonym sagde ...

Den er rigtig smart og dejlige farver. Utroligt hvis det er tilfældigt dine sidesømme passer sådan sammen :-)

Mange hilsner

Lone

Trine sagde ...

Super fin sommertaske, går og pønser (staves det såden, det ser mærkeligt ud.. ), nå men pønser på en Amy Butler taske.

Bedstes Patchwork sagde ...

Det var dog en super lækker sommertaske du der har tryllet frem.

May Britt sagde ...

Nydelig sommerveske i glade farger. Får håpe det blir en varm og fin sommer.

Berit sagde ...

Nej,hvor er den flot, Maria. Held og lykke med luftningen

Ulla sagde ...

Fed taske og skønt stof.
Er det ikke stof designet af Me and My Sister for Moda?

Anonym sagde ...

Hvor er det dog en flot taske - du sprudler altid med de dejligste ting fyldt med humør og idérigdom.
Solskinshilsen fra Kirsten.

Lenesquilt sagde ...

Flot taske, man bliver helt glad af at se på den.

Anna sagde ...

Vilken härlig väska! Den blir man sommarglad av!

Teresa sagde ...

Jeg er misundelig! ;)
Den er bare så flot - hvor har du købt din honey-bun? De farver har også givet mig lyst til at lege :)

Kari sagde ...

Sikke nogle fede farver. Den er enorm flot.

Birgits Puslerier sagde ...

Den bliver man i godt humør af at kigge på. Den er rigtig sød :o)

Birte sagde ...

Utrolig flot model, der ser meget anvendelig ud, og så er farverne da bare til at blive glad i låget af.
Flot syarbejde

Hilsen Birte

Hannekludekone sagde ...

Hvor er den flot og inspirerende - det er længe siden, jeg har syet en taske sidst, så måske..

bella-quilt sagde ...

Lekker veske! Friske og glade farger! Man får skikkelig inspirasjon av en slik frisk og flott veske!