onsdag den 30. juni 2010

En taske og en brøler til!!!

I kan jo lige så godt se det med det samme... Det eneste positive man kan sige om det er, at begge sider ser helt ens ud! Nå, men spændende udfordring... Jeg kan jo altd pille resten af bladene op... og ingen (altså bortset fra dem der læser med her) vil vide at de mangler.


Det skal lige siges, at jeg grinede højt og længe, da jeg opdagede det!!! Karina har idag undrende spurgt mig, hvor mange brølere jeg kan lave på en uge... Forstår simpelthen ikke, hvad hun mener?!

Idag har jeg fået to tasker færdige. Dette er den anden.


Det skulle den faktisk have været i lørdags, men et glas cola (jeg væltede det ikke - den slags har jeg børn til) ud over den lyse klap gjorde altså ikke lykken. Heldigvis gik det af efter masser af koldt vand og en tur i vaskemaskinen. Men det forsinkede lige processen lidt.


Den er ikke det mindste vild i farverne (nogle har dristet sig til at sige, at den er decideret kedelig...), men den er syet lige efter min mors ønske og hun er mere end tilfreds med den.


Men jeg kunne ikke dy mig for at lave tilbehøret lidt mere farvestrålende.


Bunden er lavet af et dobbelt lag bogbinderpap puttet ind i et stofhylster, der kan tages af og vaskes (ligesom tasken...).

For en gang skyld har jeg skrevet alle mål på tasken op, så jeg kan sy en i samme model igen en anden gang. Jeg er så frygtelig til bare at sy på livet løs uden at skrive noget ned, og når jeg så på et senere tidspunkt får lyst til at lave en taske efter samme snit... så kan jeg ikke.

Maria


3 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Jeg syn's nu du klarer dig meget godt!!! Hvad har du som mellemlæg i taskerne? Mine bliver altid for tynde og falder sammen. Den med pappet i bunden var god. Den tager jeg til mig.

Line sagde ...

Har netop stiftet bekendtskab med din blog og jeg er meget begejstret! Hold op hvor er du dygtig! Følger nysgærrigt med og er vild med alt det jeg kan lære og inspireres til her. Hvor ER tasken flot!! Er vild med at den er så enkel. Meget smukt. Glæder mig til frem over at titte forbi.
Kh Line

Anonym sagde ...

Kære Maria
Jeg er glad for at du er så god til at bevare fatningen, for jeg var lige ved at tabe min, da jeg så et glas cola på vej ned over den nye taske, jeg troede, jeg skulle have med hjem. Men nu ser alt jo godt ud - og glæder mig da til også at få "tilbehøret" i hænderne.
Knus
Mor