søndag den 20. juni 2010

Broderusk - broderask!

Broderask - hvad er det??? Jo, det er broderusk a la Wenche - altså i rask tempo! Det vil sige, at der bare ikke skal pilles op undervejs i arbejdet - som Wenche siger med et glimt i øjet: "Det er fejt at pille op!" Prøv lige at udfordre mig!!! Ok, jeg pillede nu enkelte sting op alligevel.

Her er resultatet af gårsdagens kursus og hyggesyning i "prinsessestolen" senere på aftenen.


Der er farvelagt med de billigste børnefarvekridt og det var sjovt og grænseoverskridende (for mig altså), for jeg kunne hverken vide hvordan farverne kom til at passe eller lægge farven helt perfekt. Jeg er nu ret så fornøjet med resultatet under alle omstændigheder!

Marie - min boks er lavet af et 4½" kvadrat og med thermolam. Overvejer at forsøge mig med 3½" en af dagene...

Maria

Nå ja, det glemmer jeg helt konsekvent. Tusind tak til alle Jer der lægger kommentarer til mig, kommer med spørgsmål og/eller idéer. I gør mig så glade!

5 kommentarer:

Kari sagde ...

Hvor er den bare blevet flot. Dejlige farver, der passer til teksten.

May Britt sagde ...

Så fint det ble. Elsker broderuskmønstrene til Wenche

Helene Juul sagde ...

Det ser bare godt ud Maria. Jeg printer et eksemplar og viser til Wenche, som ikke er rejst hjem endnu. Tak for sidst!
En anelse trætte knus fra Helene

Helle sagde ...

Hvor er det en sød broderusk du har syet her...smart med de nye flotte garner med farveskift.
Knus, Helle

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Wauh, hvor er din fugl bare blevet flot. Så lækre farver. Jeg kommer vist snart til at bevæge mig ud af de dunkle toner.
Tak for sidst. Det var så hyggeligt at få en lille snak med dig :-).
Knus
Anne-Mette