onsdag den 9. september 2009

Så fløj fuglen!

I aftes var det så endelig store "papegøjeaften". Det var sjovt at se hvor forskelligt vi havde angrebet projektet... Se selv her...

Bakkeserviet til TripTrapbakke.

Dækkeserviet.

Vægophæng.

Sysæt og grydelapper.



Posetaske.

Dækkeservietter.

Mobil-taske.

Umuliusklods.

Og til sidst min gulvmåtte/badeværelsesmåtte. Køn... nej det er jeg så ikke sikker på, at jeg syntes! Men den er dejlig tyk og vamset at stå på.

Desværre var lyset ikke specielt godt, så derfor er farverne knap så farvestrålende som i virkeligheden.
Jeg kan ikke gøre for det, men er straks gået i tænkeboks... hvad kan jeg finde på for en udfordring til næste år?!

Maria

8 kommentarer:

Lenesquilt sagde ...

Ja det er helt klart, vi skal have en udfordring af en slags igen. Det har været så sjovt.
Knus

Berit sagde ...

Det må vi prøve igen, smadder sjovt. Godt initiativ
Knus

Anna sagde ...

Så kul att se alla projekten! Mitt är fortfarande halvfärdigt men snart så ...

Bedstes Patchwork sagde ...

ja, det kan blive sjovt med en ny udfordring.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hvor er det sjovt at se, hvor forskellige og sjove projekter I har fået ud af det samme stykke stof.

karina sloth hansen sagde ...

Sjovt at se alle de forskellige resultater, og maria så slem er den da heller ikke...

Helle sagde ...

Fantastisk ide med den udfordring og hvor er alles arbejder bare noget så flotte. Stort klap herfra :-)

Anonym sagde ...

Det er da het fantastisk alle de fine ting i har fået lavet. Sikker en fantasi de har haft de forskellige.