onsdag den 23. juni 2010

Første lektion på QU.

Sidste fredag kom første lektion fra Quilte Universitetets (QU) kursus "More Machine Quilting." Det er 21 sider teori - heldigvis med en del billeder. Jeg har lige bladret igennem sagen, men er så ikke kommet længere... Og eftersom anden lektion kommer fredag og der er en del hjemmearbejde, tror jeg hellere, jeg må kaste mig over sagen nu!

Dagen har også budt på endnu en smækpung. Denne i lidt tøsede farver efter ønske fra morgendagens fødselar.

Og jeg har fået taget billeder til den der vejledning/mønstre, men der skal lige bearbejdes, og det bliver først imorgen.
Maria

1 kommentar:

Marie sagde ...

Hej Maria! Fik du og Karina truffet en beslutning i weekenden om hurtig udgivelse af de sidste to pakker til Harmonien??? Kh. fra hende der venter og venter og vent....