lørdag den 26. juni 2010

Sommer GIVEAWAY!!!


Nu er det bare tid til en GIVEAWAY her hos mig og der er faktisk mange grunde.


Dette er min indlæg nr 400!!!

Det er sommer!!!

Jeg runder snart besøgende nr. 100.000!!!

Bloggeri giver mig dagligt inspiration og får mig til at smile STORT!!!

Sådan deltager du:

  • Skriv en kommentar (hvis du er non-blogger, så bare skriv dit fornavn)
  • Fortæl hvilken teknik du lige nu brænder mest for. Eksempelvis applikation i hånd, stitchery, syning over pap, sy på maskine...

  • Skriv hvilke farver du er vild med.

Præmien???
Ja, det må jo nødvendigvis blive en syboks, der passer i farverne til lige præcis dig og med ditto indhold.

Antal præmier?
Jo flere deltagere, jo flere præmier! Så har du lyst, så fortæl om min sommer giveaway og dine chancer for at vinde bliver bare større!

Tidsfrist?
Nu er det jo ferietid, så jeg trækker først lod lørdag den 17. juli 2010.

Håber du har lyst til at lege med!

Maria



GIVE AWAY - for many reasons!
This is my post no 400!
It's summer!
I will soon reach visitor no 100.000!
Blogging makes me smile!

How to participate:

  • Leave me a comment (if you are a non-blogger, so just write your first name).
  • Tell me which technique you love most. (application by hand, stitchery, English paperpiece, machinepiecing...)
  • Tell me your favorite colors.
The Price?
A purce in your favorite colors containing some goodies.

Number of prices?
More participants gives more prizes!
If you feel like, blogg about my summer giveaway and your chances of winning gets even bigger!

I will announce the winner on Saturday 17th of July.

I hope you'll like to play along!

Maria

60 kommentarer:

Lone's Andet Univers sagde ...

Hej Maria

TILLYKKE med så mange indlæg.

Men din tæller siger da eller kun godt 34.000 besøg. Men du har jo flere tællere på.... ;o)
Altis spændende at følge med hos dig
Knuz Lone

Maria Harrits sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Maria Harrits sagde ...

Hej Lone. Den eneste tæller jeg har haft på helt fra start er den nederst på siden... og den står på intet mindre end 97606. Knus

Fru Larsen sagde ...

Hej! Jeg har absolut ingen farvorit, for jeg laver ikke patchwork, men følger din blog alligevel, den er rigtig hyggelig, og jeg kan godt sy, men har ikke tid! Men jeg ville da vildt gerne vinde din boks, de er så søde! Elsker lilla og turkis/aquafarver. Nej jeg har fatisk lavet lidt patchwork i februar, et kort med patchwork!

Ulla sagde ...

Tillykke! Jeg har næsten lige opdaget din blog.

Jeg er vild med maskinsyning, at fedte med papstykker er (endnu) ikke mig. Farvemæssigt er jeg rigtig meget til lilla, blå og grøn i klare, stærke farver.


p.s. Tak fordi det ikke er en konkurrence, hvor man skal være "fast læser".... :-)

Anna sagde ...

Grattis och grattis igen!
Jag gillar mest av allt att sy små komplicerade block på maskin och min favvisfärg är varmt grön och guld.
Kram!

Skjold sagde ...

Hej Maria
Tillykke med de mange indlæg.
Jeg henter utrolig meget inspiration på din blog. Der er altid fyldt med gode ideer.
Jeg er nu mest til patchwork på maskine, men er også blevet grebet af, at blande det med broderi.Jeg har en svaghed for rød/sort eller pink.
Jeg var på ferie da du havde "kursus" i at lave bokse, men kunne nu godt tænke mig sådan en.

LeKaQuilt sagde ...

Hei, Jeg er vild med Needle turn og blå er favoritt :o)
Koselig blogg du har, er innom rett som det er !

Anonym sagde ...

Hej Maria.
Skønt med en "give away."
Til lykke med dit indlæg nummer 400 og næsten 100.000, der har været inde på din fantastiske blog - jeg er simpelthen blevet afhængig af den, og kikker næsten hver dag. Jeg holder meget af alt det, du viser og alle dine gode idéer.
Jeg syr patchwork på maskine, men er også blevet grebet af stitchery.
Jeg elsker mange farver, men kan slet ikke stå for røde, orange og gule farver - varme farver.
Knus og god sy-søndag fra Kirsten.

May Britt sagde ...

Happy bloggiversary :)
Jeg må nok si med hånden på hjertet at jeg elsker needleturn applikasjon veldig godt. Og mine favorittfarger må nok bli lyse sommerfarger.

Tina Mølgaard Andersen sagde ...

Flot at fejre dine mange besøgende med en give-away, stort tillykke med det.

Jeg er tit herinde og kigge er ikke flink til at skrive, men elsker at se dine påfund og god ideér.

Stitchery er nok det jeg p.t. syntes er hyggeligt.

Med hensyn til farver er jeg mest til pastelfarver, med nogle input af friske blå, pink, og grønne farver. Gul/orange er ikke farver som har fundet vej til mig endnu.

tesshedall sagde ...

Hej Maria og tillykke med det hele - det er da også en del indlæg, du har skrevet :)
Jeg syr patchwork på maskine, har ikke tålmodighed til at sy i hånden :) Farverne er grønne, gule og (for øjeblikket) turkise, men alle i stærke nuancer.
Hilsner Teresa

Quie sagde ...

Tillykke og dejligt med en sommer give away!
Det jeg er mest vild med er, at sy i hånden og over pap - det er så dejlig afslappende, og kan tages med over alt!
Min farve er grøn i alle den udformninger..

Birte sagde ...

Jo det vil jeg gerne være med til. Suynes det e dejligt med de betingelser du skriver, for os der ikke selv har en blog.
Jeg syr faktisk selv patchwork, bare ikke lige for tiden hvor det er mest strik. Gerne håndquiltning og patchwork syet efter amerikansk metode altså i hånden (eller hedder det engelsk metode?)
Mine yndlingsfarver er enten orange/gul/brændte eller turkise/blå/grønne.
Jeg elsker at se din side fordi der sker så meget, du laver tit nye indlæg og det gør, at jeg kiger forbi næsten hver eneste dag, for hvis der nu var noget nyt.... (og det er der tit).
Ha´en god som mer, jeg vil se om jeg kan blive færdig med det sengetæppe jeg er ved at lave til datteren (hun flyttede for 1½ år siden og det skulle være et flytte-hjemmefra-tæppe!)Nå, men hun bliver forhåbentlig glad alligevel, for hun ved det nemlig ikke.
Hilsen Birte

Anette L sagde ...

Hej hej!

Jag gillar enkla block - för de är så användbara till allt, och gärna blandat med stitchery :o)
Just nu är det mest ROSA hos mig.

Glad sommar!
//Anette L
http://Anettemcl.zoomin.se

Lotte sagde ...

Hej og tillykke med de mange indlæg, det er godt klaret! For tiden syr jeg håndapplikation - det passer ret godt til fodbold, ikke? Mine yndlingsfarver er mørke pink-røde.

Berit sagde ...

Hej Maria
Tillykke med alle de mange besøg du har.
Jeg kan lide maskinsyning stichery, applikation.
Farven er pink.
Rigitg god sommer til dig.
Knus

Lisbeth sagde ...

Det er rigtig dejligt med en sommer GIVEAWAY. tillykke med indlæg nr 400 og snart nr 100000 besøgende, og jeg er en af de besøgende også op til flere gange :-), det er altid dejligt og inspirerende at kigge på din Blog. Jeg er meget til stitchery og syning over pap. Jeg er til klare lyse farver som gul, orange og grøn.

Helle sagde ...

Tillykke med dine mange besøgende, men du har nu også en dejlig blog, som jeg læser hver dag.
Jeg elsker maskinsyning, gerne strimmelteknik, ikke komplicerede blokke der tager langt tid at lave.
Men er jo også glad for stitchery og applikationer.
Mine ynglingsfarver er mange men lilla er storfavorit hos mig.
Lægger dit give away logo i min sidebar :-)
Knus fra Helle

Anonym sagde ...

Hej Maria

Tillykke med de 400 indlæg og det store besøgstal.
Jeg kigger jævnligt med, for jeg kan godt lige den måde du fortæller om dine projekter på. Også har du nogle gode måder at lave patchwork på, som inspirere mig.
Jwg er vild med at sy på maskine, for det har jeg lige lært, men gør hvad jeg kan for at får lært det meste inden for området.
Jeg er mest til vilde farver (stærke farver), men ellers er det alle blå nuancer.
Rigtig god sommer.

Lenesquilt sagde ...

Hej søde Maria.
Hold da op det går hurtigt både med antal indlæg og besøgende. Tillykke med begge dele.
Hvis jeg kun skal vælge en slage patchwork, må det blive syning over pap, men hverken at sy på maskine eller lave broderusk er så dårligt endda.
Jeg er til næsten alle farver, gerne klare, aå hvis jeg er så heldig at vinde, overlader jeg trygt til dig at vælge farver.
Knus Lene

Pumlans flitiga fingrar sagde ...

Hej Maria!
Jag är just nu helt inne på "stitchery" och även applikation. Favoritfärgen framför andra är röd/violett (fuchsia).

Liv Nora sagde ...

Gratulerer med så mange innlegg og så mange besøkende ! Jeg liker alt med lappeteknikk og stitchery, men favoritten er vel applikasjoner.

evaj sagde ...

Grattis ,grattis till dina härliga och inspirerande inlägg.Förstår du har många besökare också med en så trevlig hemsida.
Själv gillar jag den gamla och vackra blockhusrutan,att sy både för hand men framför allt maskin.Ett block som alltid står sig i alla väder!!
Färgen min är vit och svart!!Kram evaj

evaj sagde ...

Förlåt, glömde skriva att jag berättar om din sommar give away på min hemsida evaj.zoomin.se/kram

Anonym sagde ...

Hej
Grattis till dina inlägg.Just nu gillar jag stitchery och min favoritfärg är blå. Kram EvaM

Maja sagde ...

Grattis till massor med besökare och många inlägg!
Jag syr helst enkla block där tygernas mönster och färger får komma till tals! Sedan frihandsquiltar jag mycket och gärna! Min älsklingsfärg är turkos. Jag skriver om din
give-away på min blogg.

Jenny sagde ...

Stort grattis till allt kul du har att fira! Jag syr helst på maskin. Enkla block med raka sömmar. I knalliga färger.
Kram Jenny i Billdal
http://tankaromtyg.mittspejs.se/

Sølvis blog sagde ...

Gratulerer med alle jubileum. Jeg driver med stitcheri akkurat nå, men syr helst på maskin i skarpe farver

SOLSAUM sagde ...

Hallo! Gratulerer og takk for mange kjekke stunder og god inspirasjon.

Eg er glad i alt handarbeid, og ofte er det stichery og maskinssaum. Variasjon er alltid kjekt. Eg likar alle fargar, men ser at lilla, turkis og raud er fargar som går att hos meg....;o)

God sommar!

Carin sagde ...

Faktisk startede det med pappet, sy over pap, dejligt, så blev det stitchery, og lige nu er det symaskinen der holder for. Men alt patchwork er dejligt. Hilsen Carin

Bedstes Patchwork sagde ...

Tillykke med de mange besøg på din blog og med indlæg nr 400, det lyder da dejligt med en sommer Giveaway.
Lige nu er jeg lidt vild med Stitchery, men det bliver også til lidt syning over pap.
Farven er lilla
knus hanne

sjoko sagde ...

Halløjs, så fin blogg du har !! Dette er mit første besøg men ikke det sidste.
Jeg kan faktisk lide de fleste teknikker - men traditionel maskinsøm er nok det jeg hygger mig allerbedst med.
Jeg er faktisk glad for de fleste farger, men helst i den "støvede" udgave - grønt og lilla er favoritterne :O)

sjoko sagde ...

PS jeg har også linket :O)

Grethe sagde ...

Til lykke med så mange innlegg og besøkende. Så flott blogg du har. Så hyggelig at du har en så flott give away - jeg krysser fingrene og håper jeg vinner.
Jeg har blitt veldig glad i stitchery - så pr dags dato er det nok det jeg liker best. Jeg er blåmann - digger alt i blått. Jeg lager en link om din give away. Fortsatt god sommer og lykke til videre med hobby og blogging.
Sommerhilsen fra Grethe

Eva sagde ...

Grattis till 400, bra jobbat. Älskar att kombinera broderier - applikationer med patchwork och då helst i Höst färger, eldiga höstfärger !! Önskar dig en skön sommar

Jane S sagde ...

Grattis till så många besök på din fina hemsida!
Jag syr mest på maskin, men gillar fria broderier också.
Blått, svart och silver är mina favoritfärger.
Ha det gott

Bente sagde ...

Hei,hei.
Gratulerer med så maaaange innlegg, og veldig mange besøkande.
Eg vil gjerne vere med på din sommar-giveaway.
Du hare ein flott blogg som eg er innon rett som det er.

Ha ei fin veke. Bente

Anonym sagde ...

Hej tillykke med de 400. Jeg er tit inde på din blog for at læse nyt. Jeg syr patchwork over pap. Mine farver er lilla - rosa/pink klare stærke farver hilsen Lis som ikke har en blog

jofridsquilt sagde ...

Gratulerer med de 400 innleggene. stichery og maskinsøm er in nett no. Blå eller turkis er yndlingsfargene mine. Har lagt til gadget om din giveaway. Jofrid

Unknown sagde ...

Hej og tillykke, jeg er på din blog hver dag.Jeg syntes du er meget dygtig og kommer med meget forskelligt.Jeg er mest til maskine men syr også over pap, det er mest i lilla og blå farver.

Karinas Blog sagde ...

Hej.
Lige i øjeblikket arbejder jeg mest på maskine, men også stitchery fylder en hel del....eller det kommer det vist til i den nærmeste fremtid med de bestillinger vi har på vej fra det store land.....farver....du er vist ikke i tvivl.....PANG.....
Knus

Ullis sagde ...

Hej Maria! Grattis till 400 bloginlägg och 100 000 besökare! Jag gillar att sy på maskin, men gärna kombinerat med stitchery. Just nu tycker jag mycket om starka färger som man blir glad av!
Kramar Ullis

Ann-Christin sagde ...

Gillar Give-aways! Älskar sy det mesta i lapptekniksväg. Är nybörjare, så jag tycker om enkla block. Är just nu svag för grått, svart vitt med lite turkos!
Lycka till i fortsättningen med din BLOGG!
Ann-Christin

Wivi sagde ...

Gratulerar till så många besökare!
Jag syr gärna på maskin och broderar också. Gillar klara färger som lyser upp - rött, gult, turkos bland andra. Jag har lagt in dig i min blogg.

Agneta sagde ...

Grattis till många besökare! Jag syr helst på maskin och broderar också. Mest blir det mindre lapptekniksarbeten, inga stora täcken ännu. Färger jag gillar är rött och blått.

Anonym sagde ...

Grattis till alla besökare! Jag syr helst på maskin och vill pröva olika tekniker. Just nu är det strips´n curves. Jag gillar mustiga höstfärger. Kram, Gunilla G

Marie sagde ...

Kære Maria - flot med en sommer-give-away! Lige nu er det mest over-pap-syning og quilt på maskine. Men applikation: Ja, når det indgår i fx en Harmoni og maskinsyning ellers: Tja, der er jo nogle sybokse, der trænger sig på.... Så alle teknikker er i spil! Farver: Blå/grønne eller lyserøde/bordeux. Ha' en rigtig dejlig sommer!

Edda Björk sagde ...

Yes I would like to participate. I am non-bogger. The technique I like most is: machinepiecing - application by hand and by machine. My favorite color is blue.
I have been following your blog since we exchanged siggies in june last year.
Warm regards

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Kære Maria.
Det er da intet under, at du har mange besøgende :-). Her er altid herligt med inspiration at hente.
Tillykke med det fine antal og indlæg nr. 400.
Nå, men hvilken teknik brænder jeg lige for? Hmm, det er svært. Men jeg er inkaneret håndsyerske og helst med pap; men stitchery trækker også rigtig meget for tiden. Ynglingsfarve må være turkisblå her om sommeren.
Knus
Anne-Mette

IF Stjernen sagde ...

Tillykke med alle læsernehvis :-)
Jeg syr sekskanter over pap - det er faktisk det eneste patchwork jeg endnu har lavet. Men det er nu også så hyggeligt.
Jeg skal igang med et tæppe til min niece i grønt og lilla, så hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg meget gerne have de farver.

Anonym sagde ...

Hej Maria.

Tillykke med de mange besøgende, du er jo selv skyld i det med allle dine spændende indlæg. Man lærer hurtigt at her er inspiration og gode ideer at hente;-)
Så jeg vil også gerne deltage - hvem vil forresten ikke det..

Jeg er startet på et tæppe over pap, men er også
i gang på symaskinen bla. med bløde sybokse efter din opskrift og med stitchery.

Jeg er mést til PANG farverne, dem alle - synes jeg bliver i godt humør af at se på og sy af dem .

Mange sommerhilsner
Lone

Ps. hvis der er 2 indlæg fra mig så bare slet - det første pist forsvandt - hvorhen ???

Hrönnsa sagde ...

Hej,
Jeg kan best lige at lave patchwork på maskinen og quilte enten på maskin eller i hånden. Scrap quilting er mest favorite :)

Til lykke med så mange poste

Jytte R sagde ...

Tillykke både med de mange besøgende på din blog og alle dine indlæg. Og tak for en dejlig sommer giveaway. Jeg læser altid med stor interesse din blog.
Jytte R

Anonym sagde ...

Tillykke og tusind tak for alle dine dejlige indlæg og gode ideer. Som forholdsvis ny i "kludeland" så er det altid spændende, hvad nyt din blog bringer. Jeg er i øjeblikket vild med KarMa quilt's BOM, der er jo mange forskellige teknikker, så der læres meget og bruges ynglingsfarverne: grøn, blå og rød.
Aplikation er nok mit hit p.t. Held og lykke i fremtiden, og så håber jeg selvfølgelig at være heldig og vinde.

Kari sagde ...

Hej Maria
Jeg kan godt forstå at din tæller er kommet så højt op. Du er UDEN tvivl den flittigste til at skrive på bloggen. Jeg følger din blog dagligt og "sluger" alt det, du har lavet.
Jeg er stadig til syning over pap, men meget gerne kombineret med sticheryl, efter det faktastiske kursus med Wenche. Mine yndlingsfarver er rød og gul.

Tina sagde ...

Hej Maria

Tillykke med dit indlæg nr 400. 100.000 besøgende det er rigtigt flot. Men du har også mange spændende ting på din blog.

I øjeblikket er jeg mest til "broderusk" men ellers er den syning over pap. Favoritfarve er pink

Elin sagde ...

Gratulerer med jubileet! Du har ein veldig fin blogg! For tida syr eg mest handsaum, kloshes og hexagons, er veldig glad i handsaum. Retro og repro er flott, ja, eg likar alle stoff unntatt batikk...

Anonym sagde ...

Hei og gratulerer! Det er første gang eg er innom bloggen din. Eg liker vanleg lappeteknikk og eg liker lilla og blå farge.
Helsing Sigrun R.

Liv Nora sagde ...

Gratulerer med så mange besøkende. Men du har jo så mye fint som vi kan bli inspirert av at det er ikke rart du har mye besøk. Selv liker jeg absolutt alt av stoffer og teknikker så skulle jeg bli så heldig å vinne er jeg takknemlig for alt.