lørdag den 5. juni 2010

Smæk - smæk - smæk!!!

Denne uge har stået i smækbøjlernes tegn. De yderste 4 skønne demomodeller, jeg har færdiggjort her i aften. I løbet af ugen kommer der både kit til punge (inck. forklaring og skabelons optegninger) og smækbøjler til salg hos Helene Juul.


Den i midten med stitchet Gingham Girl på er helt min egen.


Det er min nye træfpung, så jeg kan begynde at lægge lidt "håndører" til side.
Karabinhagen er så jeg kan hægte pungen fast i en D-ring nede i min taske,
så andre ikke så let kan stjæle den op.

Maria


3 kommentarer:

annie sagde ...

Altså den smækpung er jeg nødt til ar holde øje med lækker

Lenesquilt sagde ...

Super sød pung, man er da nødt til at have den på af tasken hele tiden for at se på den (læs: for at bruge penge).

Knus

Kari sagde ...

Nej, hvor er de søde. Jeg havde desværre ikke mulighed for at komme ned til Helene i lørdags, hvor du demonstrerede dem.