lørdag den 25. december 2010

To fluer med et smæk.

I min svigerfamilie er der 4 fødselsdage i løbet af juledagene - den første den 24. december - den sidste 28. december. For at gøre det lidt lettere for alle, bliver der holdt en samlet fødselsdag. Normalt giver vi kun gaver til fødselsdagsbørn, men da min svigerinde også har julefødselsdag, syntes jeg, der også skal en lille gave med til hende.


Her er stoffet, jeg har valgt at bruge. Lidt vilde farver - og samtidig ikke særlig kraftige (og så er der jo lige det med sparepærerne). Smækket der tager de to fluer er, at jeg har lovet redaktørerne på Kludemagasinet to mønstre (et til første nummer 2011 og et til senere), så samtidig med gavesyning blev det også til modelsyning. Så skal mønsterteksten bare skrives også... og det tager lige lidt tid. Men når jeg gør det igen og igen, må det jo være fordi jeg syntes, det er sjovt?!

Maria

Måske jeg skal kaste mig over mønsterskrivningen lige om lidt, så det er gjort??? Eller sy endnu en model i lidt vildere KF stoffer? Eller... finde lidt konfekt? Eller finde på noget helt andet? Mulighederne er så mange - skønt!

1 kommentar:

Helene Juul sagde ...

Det er fint, når man sådan kan kombinere "forretning og fornøjelse" og slå to fluer med ét smæk. Det er nogle fine stoffer. Desværre er det stribede udsolgt.
knus