torsdag den 16. december 2010

Design Udfordring pk 5.


Nu er det jo lørdag, vi skal samles sidste gang til Design Udfordring 2010 hos Helene Juul. Jeg var der ikke sidste gang, men glæder mig rigtig meget til lørdag! Mest af alt til at se hvad de andre deltagere har fået ud af denne pakkes 3 stoffer og opgaver. Jeg syntes, det har været svært... noget med kurve og fugle... ikke lige til mit mood lige nu. Men nu er stofferne da kommet frem (i en stor ski.. stak godt nok), og jeg er ved at sy første blok! Flot Maria - så mangler der bare 3 blokke mere!


Da der blot er én pakke tilbage, inden vi skal stå helt på "egne ben" tænkte jeg, at det måske var en god ide, at finde alle de allerede syede blokke frem fra gemmerne og se hvordan det sådan samlet set er ud.


Faktisk syntes jeg det er ok. Den meget orange blok stikker lidt ud, men så må jeg jo bare sy noget mere med orange... hvilket der er fint basis for med de stoffer jeg skal bruge. Så jeg må på hovedet i gemmerne... mon der findes bare en lille lap eller to?

Maria

2 kommentarer:

Berit sagde ...

Det ser rigtig fin ud. Jeg mangler også 3 blokke, altså at sy, de er sat på plade.

Helene Juul sagde ...

Dine blokke ser fine ud Maria! Det bliver spændende at se dem "puslet" sammen. Jeg kan ikke på samme måde lægge mine ud ... da jeg stort set ikke har én eneste intakt pakke, meget ligger som samlesæt ;-)
knus