fredag den 10. december 2010

Det skal aldrig ske igen!!!!!

For snart ½ år siden lovede jeg at lave en tutorial her på bloggen af en taske af strimler - og det har jeg ikke fået gjort. Siden har jeg hørt om/for den taske rigtig rigtig mange gange, og jeg bliver en blanding af glad, forundret og sur hver eneste gang. Nu har jeg endnu engang har fået en "venter på Pretty in Pink" kommentar og nu kan jeg mærke, at jeg altså er ved at have fået nok.

Det er rigtig dejligt at I mine kære læsere følger med her og kan lide meget af hvad I ser, men jeg er altså bare en helt almindelig patchworker, der som alle andre helst vil sy det, der lige er "oppe" i tiden for mig. Og lige nu er det altså jul og syning over pap.

Noget helt andet er, at det faktisk er et meget stort arbejde at lave en sådan tutorial. Ud over at projektet skal syes, skal der jo også laves tekst her på bloggen med vejledende billeder. Hvis du har prøvet, ved du, at det tager en rum tid.

Så kære læsere, det der aldrig sker igen er, at jeg lover noget som helst her på bloggen!!! Pretty in Pink kommer når det passer ind i mine andre syprojekter og ikke et sekund før. Sidder du nu og bare mangler en taske, så er der heldigvis hundredevis af skønne mønstre på tasker, så mon ikke der kan findes et der dur?

Maria

- der altså ikke er sur, men pludselig kom i risikozonen for at blive det
 - og det bryder jeg mig ikke om!

5 kommentarer:

Berit sagde ...

Brøl du bare lidt ind imellem:) ha`en god dag. Knus

Marianne sagde ...

pyha det var godt det ikke var mig der spurgte til den....
men hørt.... det skal gøres når lyst og tid er .....
og taskemønstre findes som du skriver i store mængder :) -
rigtig go´dag til dig -forhåbentlig med smil
kjh♥

Bedstes Patchwork sagde ...

Ja, bare ud med det...ikke noget med at blive sur så tæt på jul ;o)
men forstår dig. Et lille juleknus fra mig til dig.

Jette sagde ...

Jeg ved det var mig der spurgte igen (heldigvis har jeg ikke været den eneste). Jeg forelskede mig bare i din taske, og da jeg så den i virkeligheden på DPF-træffet var jeg bare solgt.
Undskyld. Du skal selvfølgelig gøre som du har lyst og ikke ødelægge dit julehumør på grund af mig.

Helle sagde ...

så fandt jeg den omtalte "Pretty in Pink" taske og det er da også en lækker taske :)og en god model :) det var bare det jeg ville sige ;) åh jo en dejlige blog du har :)