torsdag den 13. maj 2010

Sådan!

Idag har vi været til konfirmation og det blå-lilla tæppe er kommet til sin rette ejerkvinde. Jeg må sige, at jeg er blevet overordentlig tilfreds med det - både quiltningen og farverne, der minder mig om havet på en let overskyet sommerdag! Tæppet er 150 x 170 cm.

 
 
Efter jeg havde doodlet tæppet, quiltede jeg rundt om alle broderierne, så de kom til at stå tydeligere frem.  Det ses bedst på bagsiden. Også denne quiltning er gjort i fri hånd - jeg skal jo øve mig ift. mit QU kursus.
 

Sidst med ikke mindst et billede af krikken Rikke. Er hun ikke skøn?! Hende har vi (manden min og jeg) lavet og brugt i et indslag i en sangen fra vores del af familien

Nu er det tid til at smække fødderne op!

Maria
Posted by Picasa

12 kommentarer:

Birgits Puslerier sagde ...

Både Hesten og tæppet er skønne. Især tæppet er helt utroligt flot syet og nogle helt skønne farver :o)

Anonym sagde ...

Det tæppe er bare så smukt -heldig konfirmand det fik det.

Fin krikke I har fået lavet ;-)

Mange hilsner
Lone

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Det er blevet et skønt tæppe og farverne ...ja, de er lige efter mit hovedet. Skyer og vand...quiltningen ser flot ud. Jeg har tænkt på dig flere gange i dag og i går - jeg har endelig fået quiltet babytæppet :-).
God weekende.
Mange hilsner
Anne-Mette

Skjold sagde ...

Superflot.
Tænk, at være den lykkelige ejer af det tæppe

Marie sagde ...

Jeg er helt vild med din quiltning - jeg har to tæpper liggende så jeg må bare i gang med at øve mig i at doodle med min nye symaskine!

Hanne sagde ...

Hvor er tæppet blevet flot. Sikken nogen skønne farver

Lisbeth Kraul sagde ...

Utroligt hvad farver kan gøre. Det er blevet fantastisk flot.

Lenesquilt sagde ...

Super flot tæppe.

Anonym sagde ...

Det er blevet rigtig flot tæppet og sikke se sød hest i fik lavet.

Kopletter sagde ...

Hvor er det bare nogle fantastiske farver, dem kan man ikke andet end at blive glad af.

Ullis sagde ...

Vilket otroligt vackert täcke!Färgerna påmånner som du säger om havet! Kramar Ullis

Sølvis blog sagde ...

Det er ett utrolig flott teppe du har laget her. Håper konfirmanten ble både glad og overrasket over ¨å få en så flott gave