søndag den 23. maj 2010

Overspringshandling udskudt... til nu!

Det der med lukkekant er bare ikke mig. Og slet ikke når det er nummer 3 inden for kort tid, men det skal jo gøres alligevel. Så var det, at jeg kom på, at hvis jeg nu tog et billede af min flot oprullede stofstrimmel, så kunne jeg lige vise den her på bloggen inden påsyning, men så kom manden og snuppede computeren. Derfor først overspringshandling nu. Det er ikke tit jeg ruller strimlenden, men det gør altså påsyningen noget nemmere specielt når strimlen er laaaaang!
Her er den så...

... se lige hvor pænt den ligger!!!

Og hvad er det så jeg lige nu forsøger at springe over??? Jo, det er såmænd at sy den på på bagsiden - det bliver også på maskine for jeg er doven/fremadrettet/inspireret til noget andet eller ... Kald det hvad du vil, men det virkler for mig og jeg gør det gerne på "brugsquilts". Ikke på ophæng, løbere, duge, tasker...
Så det er nu, at tanket om at kunne stå op í morgen og finden en fiks og færdig quilt, skal få mig til at springe over til symaskinen og komme igang med at bliver færdig! Hm...

Se lige hvad ønskefeen Pia kom forbi med tidligere idag... Tusind TAK!


Maria - der springer!


Ingen kommentarer: