fredag den 4. december 2009

Kaffe Kit! Nu med update!


Så kom det endelig!!! Jeg har ventet og ventet, så jeg var som et lille barn til juleaften, da der endelig lå besked fra posthuset. Metervis af de lækreste Kaffe Fasset stof og bogen... Da jeg bestilte dette lækre kit, kunne jeg ikke se at bogen fulgte med, så nu har jeg to af dem...

Så er det store spørgsmål bare, hvornår jeg skal sy af den fantastiske quilt??? Engang først i det nye år tror jeg. Farverne kan da ikke andet end gåre glad i laaange møøøørke januar!

Maria

Ps: Det der halstørklæde med "ostehuller" tog min søde mand straks i hænderne... og derefter op til ansigtet og sagde "kuk kuk" gennem hullerne...

Update ang. kit:
Ofte køber jeg stof hos Hancock´s of Paducah. De har pt. en del kits, som kan findes her.

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor smukt ...
Kan du nænne at skære dem i stykker ?

Mona Nørhave sagde ...

Hej Maria
Hvor køber du kit? i USA eller England ? Jeg har flere gange købt hos Glorius Color.
Go fornøjelse med dine skøøøøøøøne Kaffe Fasset stoffer.
julehilsen
Mona

Berit sagde ...

Uhm! det ser godt ud.
Knus

Gitte J sagde ...

Den bog har jeg også lige købt og savlet i.