tirsdag den 29. december 2009

Årets udgående julegaver

Så gik det som det plejer - jeg fik ikke alle gaver færdige og ej heller taget billede af det hele... Men noget har jeg da at vise...

Bagsiden af den rød/hvide dug, som også lige fik en lillesøster, så de kunne passe til min mors to små hvide borde. Jeg er vild med at knaphulsstingene kan ses på bagside.




En lille pose der passer til



Udfordringen...
er en varm og vamset pose, min mor kan putte fødderne i, når hun mediterer.
Det eneste der mangler her er velcro, men det skulle jo tilpasses modellen selv.




Starten på et trekantet sjal med ostehuller... også til min mor.



Jeg har også syet en lille pung af gennemsigtig voksdug til en af Julies veninder og strikket et tørklæde til min kæreste veninde Karina... billede kommer engang... ikke Karina?! Lige nu er jeg ved at lægge sidste hånd (læs maskinquiltning) på årets sidste julesag. Lidt sent, men så er den jo klar til næste år og jeg glæder mig allerede til at lægge den på bordet!!!

Maria

Ingen kommentarer: