fredag den 9. oktober 2009

Den der bog...


... der kom forleden dag var Kaffe Fasset´s nyeste "Quilt romance".
Som tidligere nævnt er jeg bare vild med hans stoffer og derfor naturligvis også med alle bøgerne. Jeg har fire stykker og de bliver kigget i ret så jævnligt, for at finde inspiration, glæde, drømme og mod. Mod til vilde farvesammensætninger, til at gøre noget lidt skævt og til at turde. Dejligt at kunne hente alt dette i nogle bøger!

I denne bog syntes jeg der er nogle meget smukke quilts og nogle (der med mine øjne) er decideret grimme. Godt at der er noget for enhver smag.



I alle bøgerne er der mindst én quilt, jeg bliver nød til at sy engang og i min nye bog er det denne vilde og smukke log cabin. Overvejer at købe mig et kit... så det lige ligger klar i skabet... til engang... hm, kan hvis ikke komme på nogen rigtig god grund!

Maria

3 kommentarer:

Helle sagde ...

Ja, jeg har også lige fået bogen..den er skøn som alle hans andre bøger.

Berit sagde ...

Det kan jeg forstå du bliver nødt, det er bare flot.

Jette sagde ...

Den bog må jeg da også eje - måske et godt julegaveønske. Quilten på billedet er da helt utrolig skøn :o))