mandag den 21. december 2009

Besøg!

I week-enden har vi haft besøg af Karina og hendes lille datter. Det var ikke nogen "sy week-end", men der imod en familie-julehygge-week-end, hvilket disse billeder også viser nok så tydeligt...


Havregrynskugler i metervis


Gran, lys, ler, bånd og kugler.

Ud på aftenen, da de to mindste unger sov og Julie & hendes far var godt plantet foran fjernsynet, var det så tid til at lukke døren til lapperiet indefra og snakke/se/føle/planlægge patchwork! Vi havde lige et par hængepartier i den videre planlægning af vores BOM "Harmoni" og dem fik vi styr på. Men altså ikke noget med at sy... gad vide hvornår vi egentlig kommer til at gøre det sammen samtidig?!

Søndag middag køret fynboerne så hjem igen og jeg gik med et stort smil på munden resten af dagen. Det havde været 24 timers superb hygge og latter! Nå ja, vi nåede selvfølgelig lige forbi Himmelblå lørdag formiddag...

Karina havde også lidt godt med, hun havde købt for mig i USA.
Jeg glæder mig allerede til at bruge det hele!



Søndag aften blev det lige til lidt flere bogmærker, så´n til ekstra julegaver... Det er ren leg at sy dem, for de skal ikke passe med andet end mit hoved (hvilket nu også kan være svært nok endda!)



Idag står den på en udfordring af de større... Min mor har atter fået en (syntes hun selv) genial idé, som jeg kan få lov at fører ud i livet. Godt at man bliver holdt til ilden! Lige nu er projektet ikke kommet længere end til mønstervlies...


Kan nogen mon gætte hvad dette skal blive til???

Maria

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, du kan tro jeg kan gætte det, søde Maria.
Det bli´r dejligt for mig.
Knus
mor

Karina sagde ...

Tak for en skøn weekend søde.......!
PS. jeg ved godt hvad havregrynskugler i metervis betyder......hi hi...men de glinser ikke mere.........HI HI