lørdag den 27. september 2008

Tip top

Hold fast, det er næsten blevet mørkt og jeg er også sulten! Men så længe symaskinen er lige for næsen, kan jeg jo gemme det meste. Det har været sjovt at få samling på min blomstereng. I bund og grund er den jo "vind og skævt", der er skåret på tværs af trådretning mange, mange gange, så jeg har måtte fifle lidt her og der, men nu passer det! Men quiltningen må altså lige vente lidt... Der er andet på menuen inden da; lige nu fiskedeller og salat!

Maria

3 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Super flot.

Helle Heldgaard Jensen sagde ...

Den er vel nok blevet flot. Jeg har været her flere gange, og har beundret den undervejs. Den teknik kunne jeg også tænke mig at prøve. God fornøjelse med quiltningen, når du kommer dertil.

Hilsen Helle

Bedstes Patchwork sagde ...

Hej Maria.
Dit tæppe er blevet rigtig flot,
tænkte nok du var blevet færdig når jeg var kommet hjem fra Irland, ved godt jeg sagde at jeg glædede mig til at se det færdige resultat dagen efter, men det var vist at stramme den lidt.
Men super flot er det.
Hilsen Hannne