fredag den 26. september 2008

Bedre sent end aldrig...

Ja, så skete det igen. Det er sjovt som jeg ofte kommer i gang i sidste øjeblik! Nå, men i morgen skal mand og børn til "familietamtam", der har været planlagt i ca. 1 år, så hvad var mere logisk end at sy et par små kaffeservietter til værtsparret... her til aften??? Der er jo heldigvis ikke så langt fra tanke til handling, så kl. 20.30 fandt jeg stof frem, og 2 timer og lidt fjernsynskiggeri senere var sagen klaret!

Nu skal jeg så bare beslutte om morgendagen skal bruges på; blomstertæppet, quiltning af Julies tæppe, Angel Swap gave nr. 2, solen hvis den kommer frem, Noas Ark eller noget helt...6. Gad vide hvorfor listen over "projekter lige nu" altid er så lang her hos mig?
Jeg skal også lige have lavet et mønster til min patchworkundervisning på mandag (i et af byens ældrecentre) og et på en julekalender... Mon dagen - bare i morgen altså - kan have 30 timer???
Det ville da være dejligt!

Maria

Ingen kommentarer: