onsdag den 17. september 2008

Dejlig post

Skønt at komme hjem idag og finde både Dansk Patchwork Forenings
medlemsblad og en bogpakke fra england i posten.

Bladet er jo altid en stor fornøjelse og jeg bruger mange timer på det, før det havner i magasinbunken - for derefter at blive taget frem igen og igen...

Bogpakken... ja for nu at være helt ærlig; jeg anede ikke hvilken bog det kunne være indeni! Kunne da godt huske, at jeg i week-enden bestilte to nye fuldstændig uundværlige bøger på amazon.co.uk, men bare ikke hvilke! Nå men det gjorde jo bare spændingen endnu større: hvilken en af to bøger jeg ikke kunne huske, var mon i pakken? Dejligt med nyt læsestof til inspiration, glæde og til at give nye drømme liv!


Maria

1 kommentar:

"HANNES" sagde ...

Øv jeg har ikke fået mit "Kludemagsin" endnu, men måske kommer de så i dag.Den anden bog ser allers spændende ud.