fredag den 19. september 2008

Klar til ophæng!

Sådan, mit lille Vikki Pignatelli billede er helt færdigt med label og det hele. Lige det med label på bagsiden er ikke det jeg er bedst til, men her er det gjort! Nu mangler der bare en blomsterpind og så kan det kommer til at pynte på en smal stribe væg hos min mor. Lige nu hænger der et forårsophæng med teksten "Spring ud" og det er ikke ligefrem dækkende på denne klare kolde september morgen.

Må nu ile ud til symaskinen - mens jeg har drivet til det - Julie kæmpe tæppe venter stadig på quiltning... Som altid går jeg lidt som katten om den varme grød inden et ny stort quilteprojekt, men i dag skal det bare være!

Maria

2 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej Maria.

Uha den er flot.
Glæder mig allerede til vi skal prøve at lave sådan en.....
Og ja der er koldt her til morgen.

Maria Harrits sagde ...

Ja, Hanne. Det er bare leg i 10 potens!!!