søndag den 7. september 2008

De der UFO´er...

Jeg er idag kommet i tanke om, at jeg i vinters aftalte med mig selv, at jeg ville forlade 2008 med færre UFO´er end jeg kom ind i 2008 med. Ja, ja, ved godt der er lang tid til, men i forhold til mit stigende antal UFO´er, er der ikke ret længe til!!!

For at undgå en stor bunke extra UFO´er, tænkte jeg, at for hvert nyt projekt jeg påbegyndte, skulle jeg gøre et færdigt. Ideén var god, meen det er ikke gået helt så godt, som jeg havde tænkt mig!

Jeg har jo godt nok syet 6 puttetæpper til julemærkehjem, det kan nok ikke regnes med, for blokkene kom fra mangen aktiv patchworker (læs historien her ) og var altså ikke noget jeg havde liggende i mit yderst begrænsede lager (hmm...).

Men måske kan det bruges som en undskyldning, hvis jeg ikke når mit mål...
I hvert fald har jeg lige nu planer om, at jeg i morgen vil finde en UFO frem og se lidt nærmere på den. Jeg skal bare lige beslutte mig for, hvilken een det skal være!

Noa og hans dyrehold vokser stille og roligt og det er bare så hyggeligt at sidde med:



Maria

2 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej

Man har vel et standpunkt til man får et nyt.

God fornøjsels med dine få UFO-er....
Hilsen Hanne

Lynette Anderson sagde ...

Those fabrics are such happy colours, I think they will be perfect for this project. Thanks for showing them on your blog. Lovely neat stitching too, well done.