fredag den 5. september 2008

Noas Ark

Efter i mange dage at have overvejet hvilket look min Noas Ark quilt skal have, er jeg kommet frem til at det må blive glade klare farver og balistoffer! De af Jer der kender mig vil sige: Ja, selvfølgelig!", og jeg kan bare mærke at det bliver super godt! Jeg har tegnet de første 7 blokke op og er så småt begyndt at "stikke", men der er altså et projekt til om dagen. Jeg kan simpelthen ikke se til det (foran tv) om aftenen.
Skulle du have lyst til at være med, så klik på den indlagte badge til højre og du kan download mønster og forklaring.
God fornøjelse
Maria
PS: Kl er nu 19.23 og siden jeg satte besøgstæller på min blog i går aftes kl. 20.00 (med uundværlig hjælp fra Pia) har jeg haft over 100 besøgende på bloggen. Hvor er det herligt at nogen faktisk læser hvad jeg sidder her og skriver! Har du lyst modtages kommentarer med kyshånd!

2 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Uha vi glæder os meget til at se Noah....

Pia sagde ...

Skøn blog og tak for roserne