lørdag den 13. september 2008

Finn´s Nytårsaftens-udfordring...

I dag fik jeg faktisk fingrene i hele to UFO´er. Begge er nu klar til at "sandwiche" og så skal der bare quiltes på livet løs.
Under min lille aftenlige tur rundt på nettet, fandt jeg
Finn´s nytårsaftens-udfordring. Kort fortalt går det ud på, at jeg har "tilsluttet" mig udfordringen og nu har lovet mig selv (og de andre deltagere) at færdiggøre 6 UFO´er inden nytårsaften. Åh, hvor kunne det dog være herligt!
På min arbejdeliste står:

  • One block wonder quilt færdig februar 2009!
  • Flowers and butterflies quilt færdig 14/10 2008!span>

  • Sunbonnet Sue quilt færdig efterår 2008!

  • Yo yo bag - færdig 14/12 2008!


  • Christmas table runner - færdig 13/10 2008!

  • Kalejdoskob quilt efterår 2008
  • Og gerne et par stykker til!

Så nu er det bare at tage fat. Det er faktisk ret dejligt at have en liste at gå ud fra, så bliver det ligesom mere tydeligt, hvilken vej jeg skal gå! Så nu er min UFO uge udvidet til... tja nytår?!

Men bare rolig (gad vide om jeg lige nu beroliger mig selv eller jer derude) der skal ikke kun syes UFO´er færdige. Der skal også syes helt nye og skønne projekter, som så måske bliver til nye... UFO´er!

Maria



Februar 2009: ØV nogle gange vil computeren bare ikke som jeg vil. Den skriver rigtig magne
  • /// mv. og jeg fatter ikke en dyt! Men får det som jeg vil have det gør jeg i hvert fald ikke! Så derfor må både I og jeg leve med, at teksten overfor er både i kursiv og pink. ØV!
  • 2 kommentarer:

    Lenesquilt sagde ...

    Hej.
    Rigtig god ide, men kan det holde?
    Jeg vil være glad bare jeg når en UFO inden nytår. Og tro mig der kommer nok flere til, men det er da dejligt at vide at man har noget i skabet, som savner en.
    Lene

    Maria Harrits sagde ...

    Tja, Lene. Det vil tiden jo vise...
    Godt at jeg næsten ikke skal sy julesager i år!