søndag den 21. september 2008

Blomstereng

Sikke et herligt kursus jeg har været på i dag. Der er blevet skåret, syet, strøget, syet, ståret, strøget... til den helt store guldmedalje! Skønne stoffer i skønne farver. Lige et par stemningsbilleder her:
En stolt Vibeke med sin første blok!

Her de blomster jeg fik plukket - 10 stk på 7 timer... nå ja, så skar jeg også stof til de næste 15 blokke. Altså hele midterstykket.
Efter jeg er kommet hjem, har jeg skåret grønt stof til 34 kantblomster og vil om lidt tage fat på de skønne gule, orange, pink og lilla blomsterstoffer...
Måske jeg hopper over quiltningen i morgen og bare klør på med min blomstereng?

Maria

2 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

uha vi glæder os til at se det færdig - i morgen???

Maria Harrits sagde ...

Sjovt, du er ikke den eneste, der er kommet på den idé! Og det var altså ikke mig!