søndag den 28. september 2008

Quiltenålen - dejlig udstilling

På denne skønne eftermiddag drog jeg med hele familien til Odder, for at se Quiltenålens 10 års jubilæumsudstilling. Efter vi alle var travet lidt hurtigt igennem udstillingen, forsvandt mand og børn ud på skolens rigtig gode legeplads og jeg fik fred og ro til at gå og nyde udstillingen. Og hvilken udstilling!!! Der var tæpper for enhver smag; store, små, maskinsyede, håndsyede, maskinquiltede, håndquiltede, nogle til pynt andre til brug! Helt fantastisk når man tager i
betragening, at der er 30 medlemmer i foreningen!

To forretninger var det også, men tænk sig, jeg købte kun et blad, hvor jeg lige så en skøn quilt i grøn og pink/rød... Kom så siden til at tænke på, at mit lager at skønne grønne stoffer jo er skrumpet ind til næsten ingen ting den sidste uges tid, men så må jeg jo supplerere lidt... engang, hvis jeg faktisk giver mig til at sy omtalte quilt...!
Her et par billeder, nyd dem!

Maria



1 kommentar:

Bedstes Patchwork sagde ...

Hej Maria.
Ja, jeg fandt jo alligevel ud af at lave en blog, selv om jeg jo ikke er den store ørn til pc.
Det med blomstertæppet kommer jo desværre til at vente lidt, jeg har nogle andre ting som SKAL være færdigt først, men det er en meget spændende teknik, og også sjov at lave.
Jeg var hos Quiltenålen lørdag, en meget flot udstilling, og sikke flittige de havde været.
Hilsen Hanne