fredag den 24. juni 2011

Småt er godt

Efter nogle uger med flere store projekter, der bare skulle være færdige, besluttede jeg for en uge siden, at jeg lige skulle have en uge, hvor der var frit valg på alle hylder - bare det var småt!


Applikeret på i hånden og klar til stitchery.



Stitchet og klar til at blive skåret i - efter en lille plan jeg har.


Min Tis the Season har nu 12 samlede blokke... men mangler kant.

Det har været så skønt at sy på flere gode småsager sideløbende, så måske jeg skulle gøre det en uges tid mere? Og så måske se lidt på min Design Udfordring 2010 (mangler små blokke)... eller hvad med en ny taske... eller en model til Træf... eller en ny sommerdug... eller toiletpung til kusinen eller taske til svigerinden eller...? Eller se mere på min "Ugly Duckling"- som med sikkerhed ikke bliver til en smuk svane (i mine øjne!)

Skønt med frit valg på alle hylder!

Maria

4 kommentarer:

2ne sagde ...

Så nydelige jordbærene er :-)
God helg.

Berit sagde ...

Det lyder da spændende alt sammen. God fornøjelse.

Hanne sagde ...

Hold da op - du har da nok projekter at gå igang med..
Go´ aften

Hanne sagde ...

Mange lekre blokker :-) Hilsen Hanne S.